понеделник, 23 август 2010 г.

Тя има татуировка от времето преди да стане мюсюлманка



Докато бях невярваща си направих тату на рамото. Алхамдулиллах, сега съм мюсюлманка..искаме да махнем татуировката.

Слава нa Аллах!

Слава на Аллах, който ви е напътил по Правия Път. Моля Аллах да ви направи непоколебима в следването на Исляма.

Колкото до татуировката, която не може да се премахне, освен по хирургически път, вие не трябва да го правите, защото това коства много болка. Аллах казва (превод на значението):

...Предпочете ви Той и не ви наложи притеснение в религията...
[ал-Хадж, 22:78].

Вашето разкаяние за стореното и вашето решение да не повтаряте тази грешка, са достатъчни. Също така Исляма изтрива предишните грехове, в този случай оставянето (на тауировката) няма да ви ощети ин ша Аллах.
Моля Аллах да ви помогне да правите онова, което Той обича и което Го радва.


Islam Q&A
Шейх Мухаммад Салих ал-Мунаджид

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации