понеделник, 2 август 2010 г.

Приетата дуа


Когато годините притиснали Саид, той се преселил в Медина в близост до гроба на Пратеника с.а.с., отдавайки се на намаз и наобожност. По време управлението на Амауийте се случила случка, която ясно ни показва чистотата на неговата душа и заслугите пред Аллах д.ш.. Една жена на име Аруа бинти Уайс е твърдяла, че Саид и отнел неправомерно парче земя. Тя разпространила тази лъжа навсякъден и не само наклеветила Саид , а и се оплакала на наместника на Медина, Маруан ибн ал-Хакам, който го привикал за да изяснят случаят. Това много натъжило сахаба на Аллаховият Пратеник. Той казал: 

„Обвинен съм, че съм я угнетил, а как да я угнетя, след като съм чул от Пратеника на Аллах да казва: „Който си присвои, макар и педя чужда земя, по нечестен начин, на Съдния ден Аллах ще го натовари върху врата със седем слоя земя. Господарю мой, тя твърди, че съм я угнетил; ако лъже, ослепи я и я хвърли в кладенеца, за който се води този спор и моля те, Господарю, да се изясни моят случай, за да разберат всички мюсюлмани, че съм невинен.”

След кратко време в Медина завалял силен дъжд и долината ал-Акик се наводнила. Именно там била спорната земя. Водата открила синора между двата имота и мюсюлманите видели, че Саид не лъже, а Аруа се опитвала да промени границата. Тя веднага изгубила зрението си и обикаляйки около имота си паднала в кладенеца и потънала.
Велик е Аллах, който чул дуата на асахаба на Пратеника на Аллах, един от десетте на които им е обещан Дженнета. 


======================
Аллах да е доволен от Рафика, която ми прати тази поучителна и хубава история.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации