вторник, 17 август 2010 г.

Брак между мюсюлманин и добродетелна християнка



Мюсюлманин се жени за добродетелна християнка




Въпрос:
Ще съм ви много благодарен, ако ми помогнете! Дъщеря ми е християнка (Жена от хората на Писанието) и иска да се омъжи за мюсюлманин, но не желае да сменя религията си. Те и двамата живеят в Сингапур – казвам това, защото тя там не може да се омъжи за него, освен ако не стане мюсюлманка. Така ли е? Ако не е така, могат ли двамата да сключат брак, дори и дъщеря ми да си остане християнка? И може ли той като мюсюлманин да се ожени за нея по християнска традиция или трябва по мюсюлманска?
Съжалявам за многото си въпроси, но всичко това представлява проблем за семейството ми, а аз искам да се съобразя с мюсюлманския закон...Благодаря ви и очаквам отговор.

Отговор:

Слава на Аллах!
Исляма не поставя пречки пред брак с християнска жена, ако е целомъдрена. Аллах е казал (превод на значението):

Днес ви бяха разрешени благата и храната на дарените с Писанието е разрешена за вас, и вашата храна е разрешена за тях, и целомъдрените жени от вярващите, и целомъдрените жени от дарените с Писанието преди вас, ако им дадете техните отплати ­ с целомъдрие, а не с разврат, и без да се взимат приятели. …”
[ал-Маида, 5:5] 
Какво се подразбира под целомъдрена жена – това означава да е свободна (не робиня) и добродетелна (не неморална).

Виж също въпрос № 2527 

Но ако жената не е добродетелна, ако има приятели или любовници, с които да е в инримни отношения, тогава исляма забранява женитбата с нея, независимо дали е мюсюлманка или от Хората на Писанието, както е забранено на жена да се омъжи за мъж, който има любовници или приятелки. Брачния живот трябва да се пази от развала, против смесване на половете и да се избягват поводите за препирни, обвинения и подозрения.

Що се отнася до участването на мюсюлманин-жених, в християнско сватбено тържество, това не е позволено, защото има много неща в тези празненства, забранени в исляма, като например свободното смесване на мъже и жени, музика, алкохол, танци и др.

В хадис Пророка с.а.с. е казал: Който вярва в Аллах и в Съдния ден, да не сяда на маса, на която се пие вино“. Предаден от Ахмад, 1/20; ал-Байхаки, 7/366. Ал-Албани е казал в ал-Ируа, 7/6: хадиса е сахих.

Ние много ви благодарим за благородните ви чувства, за това добро отношение и желанието да питате и да знаете за ислямските правила в това отношение.

Молим Аллах да ви помага и да ви напъти към религията Ислям.

Слава на Аллах, Господа на световете!

Islam Q&A - № 33656

38 коментара:

  1. Добър ден имам един въпрос към вас и той е следния:
    Омъжена съм от 3 години за мюсюманин (Ливан,от шийте е)
    сключили сме брак там при хаджа като аз приех неговата вяра и въпросът ми е следният задължително ли е за да се омъжиш пред ходжа да приемеш мюсюманството?Мъжът ми е на мнение че е задължително но искам да попитам и странични хора като му представя доказателства.Благодаря предварително!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Ассаламу алейкум!
    Не, приемането на ИСляма от жената не е задължителен, за да се омъжи тя за мюсюлманин, в следните два случая - ако е Християнка или ако е Юдейка. Доказателство за това е дадено пряко в Свещения Коран:
    5. Днес ви бяха разрешени благата и храната на дарените с Писанието е разрешена за вас, и вашата храна е разрешена за тях, и целомъдрените жени от вярващите, и целомъдрените жени от дарените с Писанието преди вас, ако им дадете техните отплати ¬ с целомъдрие, а не с разврат, и без да се взимат приятели. А който се отрече от вярата, делото му се проваля и в отвъдния живот е сред губещите.”
    Това е сура Ал-Маида (5)
    Хората на Писанието, са християните и юдеите.

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте,бих искала да попитам какво трябва да правя преди да прочета Корана?Благодаря

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте! Тъй като предполагам, че ще четете българския превод (на значението) на Корана, не трябва да правите нищо. Макар че все пак Корана, независимо това, че е превод, трябва да се чете с необходимото уважение, както и самата книга да се държи на чисто място, да не се внася в тоалетна (извинявам се за примера, но е необходим), да не се оставя на земята. Хубаво е да се сложи в опаковка - да се увие, за да се пази, както правим с всяка книга. Това е долу горе. Ако имате въпроси, питайте иншаАллах!

    ОтговорИзтриване
  6. Taka ......zdraveite i ot men momicheto X koeto e vubeno dobpoluda v Alkan Bora..... Zaedno sme ot 10 dena a veche govorim za svatba .....i deca ta vaprosa mi e kakvi 6te sa decata ti musolman4eta ili hristiqn4eta....prosto mi e mnogo interesno a tova sa ne6ta koito sa mnogo vajni za men iskam toi da e maja na jivota mi a toi kazva 4e v moi ochi e nameril tova koeto iska i tova koeto e tarsil strah me e kak 6te do priemat v semeistvoto mi samo znam 4e go obi4am do puluda i 6te se borq kakvoto i da mi kostva kajete mi molq kak da go predstavq v semeistvoto si Po nai dobriq nachin niejiveem v Germania toi e roden tuk i e mnogo dobre vazpitam obicham go no me e strah makar i Malko glavata mi e Palna s hilqdi vaprosi....kak da me poiska ot baschta mi ...
    Molq pomognete BLAGODARQ

    ОтговорИзтриване
  7. zdraveite,kazaha mi 4e w islqma e prieto pedofilstqoto i seksa ot edin i sa6ti pol,samo pri majete oba4e tova verno li e

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! В Исляма абсолютно се забранява и е голям грях сексуалното еднополово общуване, независимо дали между мъже или жени. Принципно в тази религия не се прави разлика межди отноворността на половете - повечето изисквания са еднакви към мъжете и към жените. Има съвсем малки разлики, които важат само за мъже или само за жени, но са малко. КАто цяло мога дори да ви посъветвам да приемате скептично и да не приемате като чиста монета казано от хора, че еди какво си е забранено само за жените например - просто, както отбелязах, има много малко забрани, отнасящи се само до жените - често свързани например с менструацията или послеродовото време - а тези неща са си чисто женски :) А за сексуалното общуване абсолютно всичко е еднакво за двата пола!
      За т.нар. педофилия - първо при нея е важно кой е обекта, т.е. кое е детето, за да е налична педофилия. Не говорим за насилие, забележете! В Ислям повечето задължение придобиват задължителен и позволителен характер при настъпване на пълнолетие на индивида. А пълнолетието не е определено с години - 16, 18 или 21. Пълнолетието е времето на менархе за момичето и полюции за момчето. Това си е строго индивидуално време - след него човек трябва да започне с молитвите си и другите религиозни задължения. А половото общуване става позволено, но само при наличие на брак, т.е. принципно секса преди и без брак, е един от големите грехове.

      Изтриване
  8. не обиждам никой 4етох а и снимки има публикувани,няма да ги публикувам тук защото са неморални,към MILENA IRSHAD казвате за тъй наре4ената педофилия първо при нея е важна кой е обекта,т.е.кое е детето,има ли зна4ение кое е детето,то е дете,не мога да разбера кое е моралното,като вяра ми е интересна и искам да нау4а много неща,но има и много разминавания,едни казват едно други друго и така се обърквам напълно,каде мога про4ета вси4ко за пакистанския живот и тяхната вяра,в много форуми мюсюлмНИТЕ КАЗВАТ ЕДНО,В ДРУГИ ФОРУМИ КАЗВАТ ТОВА Е ЛЪЖА,искам истината за исляма а не разни предположения които могат да искривът съзнанието на хората.Благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Теодора, отговарям ви от ИСлямска гледна точка, а не от нечии човешки прищявки, обичаи и родови традиции. Пакистан е голяма държава, където има изповядващи Ислям и такива, които само се наричат мюсюлмани, но в същност не изповядват Исляма. Това може да заблуди хората, които не познават религията. ТЕхните обичаи и ритуали имат местен характер и те следват не религията, а традиции, които не са базирани на Исляма.
      Не съм казала, че има значение кое е детето. А дали е дете или не. На една и съща възраст един индивид може да бъде дете, а може и да не бъде дете.
      И, ако обичате, правете разлика между препоръчително и позволено.
      И аз благодаря.
      Да - не знам къде сте видяли предположения. Тук няма форум - аз не съм била винаги мюсюлманка и съзнанието ми е чисто, Така че отговорите ми са изцяло от ИСлям, несвързани с местни ритуали и обичаи.

      Изтриване
    2. Разликата между религия и местни ритуали и традиции е много важна, но не се прави. Тя намира много често израз, особено днес и често ние, мюсюлманите, сме подложени на критики точно заради нечии собствени действия, неосноваващи се и дори непозволени в религията.
      В страните от Азия - като Пакистан и Афганистан, има голям проблем точно с такива неща - както загатваш за нещо, което се сещам какво е.
      Не само в тези две държави, но нека се огранича в тях, съществува насилствено омъжване на дъщерите. Да отбележа, че в Исляма това не е позволено, а именно - насилствения брак. Но там се практикува и е продиктувано от бедността на хората там, неспособни да изхранват особено женските гърла в семействата си. Затова ги дават за съпруги и то на крехка възраст,
      Това се практикува и в Индия.

      Изтриване
    3. "Това" се практикува в Йемен,Саудитска Арабия,Катар и др.Значи според вас,едно момиче след като има вече месечният си цикъл,е вече жена?Вие луда ли сте моля?
      Не знам дори защо си позволявате да давате отговори на хората за същността на Исляма,след като вие самата не сте го изучили задълбочено?Гледах ви в предаването при Кали,където вие недиректно си признавате,че когато сте приели тази религия и представа сте си нямали какви са ви задълженията като жена "защото нямало книги"???Как учихте Корана?Без суната ли?!Недопустимо!Всичките обеснения са в Корана,разяснени в Суната,без която е невъзможно правилно разбиране на Корана.Значи вие сте приели една религия която не познавате.В предаването на Кали вие показахте повърхностни,в голяма част неправилни знания,а си позволявате тук едва ли не да давате разяснения като Ислямски учен...В предаването показахте също голямо неуважение към съпруга си(вие сте съпруга мюсюлманка),като го прекъсвахте постоянно и давахте отговори вместо него.Вашият съпруг въобще не можа да си даде мнението.Вместо това той беше третиран като малко дете!Недопустимо за една съпруга мюсюлманка,па дори и за всички брачни партньори...
      Винаги съм се питала как съпругите мюсюлманки са съгласни с това което е Раят в Корана...
      П.П.Още нещо:в предаването с Кали си позволихте да сравните Протестанското Християнство като близко до Исляма?!Нито едно Хтистияство не е близо до Исляма.Само неосведомен човек може да изтърси тази върховна глупост...Вие преди и като Християнка нищо не сте знаели за вашата религия...
      ИСТИНАТА скъпа е ЕДНА.И тя изисква самоконтрол,уважение,състрадание,разбиране,страдание екс. Търсене цял живот,а не е готов отговор в една книга.Другото е мързел и нетолерантност...
      Паздрави!

      Изтриване
    4. "Паздрави" и от мен, dani. Хубаво ще бъде да обърнеш внимание най-напред на личностите си проблеми. Злобата е най-малкото непродуктивно качество.
      Спокойна нощ

      Изтриване
  9. благодаря за разбирането и отговорите,много неща не са ми ясни за това можеби задавам донякъде неуместни въпроси,интересното е 4е с колкото и мюсюлмани да съм разговаряла всеки казва разли4но,нали все пак са мюсюлмани,интересно ми е и искам да бъда по компетентна относно тяхната вяра,на ли4ни мога ли да ви пиша?Благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-добре е да се пита, точно както ти правиш, Теодора. Затова ти благодаря и ще те помоля винаги да питаш. И знай, че няма срамни въпроси.
      Хубав ден ти желая и се надявам да продължим да общуваме :)

      Изтриване
    2. Моля те остави ми твой имейл ако е възможно... Имам страшно много въпроси, а малко време да намеря отговорите им...

      Изтриване
  10. Здравейте, исках да попитам има ли забрана за брак според коран между мюсолманин и разведена християнка с отгледано дете (вярваща в Бог, целомъдрена )?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поради неведоми за мен причини не съм забелязала въпроса ви, Jaki, навреме. И много се извинявам за това!
      Разбирам, че е минала почти година от задаването му и вероятно е късно да отговарям...
      Ще кажа само, че не само няма причина за такъв брак да не се състои, а и е нещо много добро!
      Има много примери от Сунната на Пророк Мухаммад с.а.с. за такъв род бракове - особено при него лично, ще дам пример с първата му съпруга Хатиджа (макар тя да не е единствената в това отношение), тя е била омъжена 2 пъти преди брака си с Пророк Мухаммад.
      Още веднъж моля за извинение и желая всичко най-добро!

      Изтриване
  11. Добре..и аз имам въпрос. Как се разваля мюсюлмански брак (сключен преди два дни). Мъжа не обича жената, съжалява, че се е оженил и обича друга жена - християнка. Как се процедира в този случай?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Отново е изниканл същич проблем, като горния. Извинявам се и на Радина.
      Надявам се да сте добре, Радина и липсата на отговор да не е попречила.
      Още веднъж - прощавайте за липса на отговор.

      Изтриване
  12. Аз не съм кръстена. Приятелят ми е мюсулманин.Омъжена съм в джамия.Ако решим да се разделим,при кого остават децата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Т.е. не е приятел, а съпруг :) На каква възраст са децата ви?

      Изтриване
    2. На 11 месеца...в момента пак съм бременна.

      Изтриване
    3. Децата си остават при вас ин шаАллах. не знам какъв му е проблема а Блогспот, за да не получавам всички съобщения за коментари, както и да не виждам всички тях тук.
      Гледайкидатите, вече сте родила и се надявам да сте добре с децата ви.
      Най-добре е да отидете при някой знаещ, познаващ семейното право в исляма, за да обясни задълженията на родителите след развод и различни подробности.
      Бог да ви закриля и помага!

      Изтриване
  13. Здравейте,
    Искам да помоля за съвет от мюсюлманин/ка защото съм в ужасна безизходица

    Преди година се запознах с мюсюлманин в училището което учех.Той е от Камерун и мюсюлманин-аз Българкаи християнка.
    Докато се усетя за няма и месец се пренесе да живее у дома,ок няма проблем.Аз имам детенце от предишен брак но нямаше проблеми, приехме го.
    Започна да ме умайва за деца от самото начало и непрекъснато само за това говореше.
    С течение на времето прекарано у дома разбрах че този човек не ме уважава като човек= всеки един обикновен или необикновен празник с изключение на мюсюлманските той просто изчезваше от вкъщи и се прибираше късно вечер когато вече сме си легнали. Само да уточня не съм дълбоко религиозна, не консумирам алкохол, но държа винаги на християнски празник да направя обилна вечеря на която семейството ми да седне и да се наслади,не се молим у дома за разлика от господина, но не сме му пречили за това.

    Дори да махнем на страни християнските дни, обикновенни дни като ден на жената и прочие той просто изчезваше.

    Видиш ли обаче телефона си криеше от мен заключен, постоянно с него дори и в тоалетната,и непрекъснато говорещ с някой на неговия език който аз не разбирам.Дори има случаи в 03.00 сутринта да го гоня в кухнята защото ми пречи да спя с телефона,фейсбук профила му винаги изглеждащ сякаш ние не съществуваме в неговия свят..
    Накрая бях обезкуражена и реших че не мога да живея така повече.

    За мен изглеждаше някак показно отношението му към религията, а в същото време неуважението към мен, факта че иска деца а дори не продумва за брак...

    След като той си тръгна стана ясно че аз съм бременна,пазих го в тайна известно време, но реших в последствие че не желая да си причинявам грехове за която и да е религия и му казах като сметнах че така е редно да бъде.

    Ок за около месец докато един ден не ми каза че трябвало да спя с него за да направя път на детето.

    Това ме погнуси безумно и реших да спра да отговарям на неговите гнусни съобщения.

    Интересува ме след всичко което се опитах да споделя, възможно ли е този човек да използва религията само и единствено за показност, и не е ли всичко това грехове спрямо това в което толкова много вярва и се моли???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Първо не знам защо не си махнала детето, това е огромна грешка и втората е че си му казала....и аз живях така 2 години с един и слава богу вече се отървях...няма да пиша мнението си и опита си тук, защото на много фанатици няма да им хареса. Ако искаш истината и/или съвет пиши ми лично.

      Изтриване
    2. Много трудно се говори за отношения и то на хора, които не познаваш. Поведението на човека, за когото говориш, е недопустим за един съпруг, мъж и мюсюлманин. Това е напълно ясно.
      От друга страна съвета на Радина е меко казано безумен. Няма нужда да си фанатик, за да не подкрепяш подобни крайни действия. Ще дам и пример - самата теб, Сашка, и първото ти дете - несполучлив брак вероятно, но това не пречи да си обичаш и отглеждаш детенцето. Аз самата съм разведена и имам син от първия си брак. Радвам се, че не съм сглпила, да махна това прекрасно момче.
      КАквото и да си говорим, абортът е една крайна мярка, която си струва да се предприеме само поради малко медицински причини.
      Разбира се, че е възможно гореописания човек да използва религията за показност и с това си поведения прави неимоверно много грехове.
      но не е нужно да е мюсюлманин, за да се държи просташки. За съжаление не е лесно да се намери читав човек, баща на децата, съпруг и пр.

      Изтриване
    3. Коментара на Радостина просто няма нужда от коментар, благодаря Милена за отговора... споделих историята си само и единствено със надеждата да получа отговора който ти ми даде. Не познавам мюсюлманската религия, за мен това държание е повече от отвратително и исках да зная дали тази религия позволява подобно отношение към жените или не..
      Относно избора си да задържа детето и да кажа на този неморален човек е чисто човешка и християнска... Всеки има право да знае и да се роди.

      Друг е въпроса дали с това помагам на себе си или не, поне моята съвест е чиста.

      Изтриване
    4. Много се извинявам, но съвета ми изобщо не е безумен! Когато за пръв път видях страницата ти и ти писах, бях в безумна ситуация, от която успях да се измъкна, но ако имах дете нещата нямаше да са точно така. И не искам да си изкарвам личния живот на показ, но нека ти кажа, че бившия ми годеник, имаше дете отново от българка преди мен, искаш ли да ти кажа, че тази жена която в последствие намерих, не си е виждала детето след като е родила - 12 години!!! На каква основа!? На това, че тя е грешница и не може да се грижи за него, защото сигурно щяла да го храни със свинско месо и да направи дъщеря си проститутка. Защо? Цитирам: защото е българка и е проститутка и не е мюсюлманка. И как така видиш ли, детето няма да носи кърпа?! 100 пъти предпочитам да направя аборт, отколкото един откачен фанатик да ми открадне БУКВАЛНО детето след раждане и никога повече да не го видя. И нека допълня, че детето беше научено до такава степен да мрази майка си която не познава, че го беше срам да каже, че е половин българче и плюеше, когато някой й кажеше, че е частично от България (и че е родена там например). Всички негови безумно действия бяха подкрепени от: Аз съм мюсюлманин, така пише в Корана и за това съм прав. А да, след като ти писах и молих за помощ. преди повече от година, той отиде в родината си и се ожени за 1-вата си братовчедка. Тя роди наскоро доколкото знам и детето има проблеми с кръвта и прочие, ЗАЩОТО ТЯ МУ Е ПЪРВА БРАТОВЧЕДКА И С ТАКИВА РОДНИНИ НЕ СЕ ПРАВЯТ ДЕЦА!!! На него и арабката не му изнасяше, защото е откачен фанатик и се разведе и с нея. Изненада - СЕГА И ТЯ НЕ си ВИЖДА ДЕТЕТО!!!! И това въобще не означава, че той е добър баща и си гледа децата... И прочие и прочие...

      Изтриване
    5. Защо, Радина, смяташ, че трябва да се чувствам длъжна да отговаря, т.е .да нося отговорност или да се оправдавам, заради нечии постъпки?! Било то и поради факта, че двамата с този човек, за когото говориш и аз, сме евентуално с една и съща религия?!
      Какво да кажем за всички боклуци, които не са мюсюлмани? Които бият жените си, принждават ги да се дрогират, проституират или им отвличат децата, но не са мюсюлмани?
      За тях кой ще носи отоворност - ти ли?
      Правилно - не си ти, както и аз няма да нося отговорността за някой, който цитира Коран в подкрепа на действията си.
      Интелигентен човек си и ще се сетиш, че който търси, ще намери - т.е. ако не си на "ти" с материята, за която ти говорят, няма как да разбереш, че те мамят - ако ти рецитират Коран, няма как да знаеш, че или за извадили думи от контекста, а смисъла всъщност е коренно различен от казаното; или пък изовщо не ти казват различни думи от написаните.
      Аз съжалявам, че има хора лъжци, особено когато са сред мюсюлманите и то не за друго, а защото после всички излъгани се отвращават от Исляма, мислейки, че всички мюсюлмани са такива или че Исляма ни учи така.
      Не, твърдо не е така!
      Аллах наистина не забравя и слава Нему, защото такива лъжци и лицемери, ще са сред най-лошо и силно наказаните.

      Изтриване
    6. Много грешно си ме разбрала, изобщо не те обвинявам! Просто бях стигнала до там, че да търся помощ онлайн, това исках да кажа, защото много хора търсят помощ от теб. Изобщо не ми е минавало през главата, че си виновна и отговорна за каквото и да е... Колкото до всичко останало, както и да е.. права си, но факт е, че прекалено много изопачават нещата и говорят каквото си искат и се оправдават с Корана и това е ужасно и дразнещо! Колкото до биещите мъже - на запад може да влезне в затвора за това, доколкото в Сирия и други страни изповядващи исляма, пребиват с камъни жените, дори ако са били изнасилени, защото вече не са чисти и не стават за женене..това не можеш да го отречеш, защото дори има видеота където се чува и вижда всичко.. темата е прекалено обширна, слагам точка. Мир и всичко най-добро!

      Изтриване
    7. Не те обвинявам, Радина, разбирам защо така крайно си постъпила, макар и погрешно според мен. Все пак случващото се е твое изпитание, не е мое.
      Да, за съжаление се изопачават нещата, напълно си права и всичко това го виждаме непрекъснато, а ние - самите мюсюлмани, си патим най-много.
      няма да коментирам нито видеота, нито новини - дори случая от миналия ден, когато майка в Пакистан, с помощта на свой син, бе завързала и запалила дъщеря си, че се е омъжила по любов, престъпвайки нарежданията на родители си.
      САмо благодаря на Бог, че това нещо ми е спестено...
      Труден е живота, а ние - хората, си го затрудняваме още повече.
      Много мюсюлмани забравят казаното от Пророка с.ас.., че Ислямът не е затруднение, че лошият характер разваля целият Ислям (използвайки примера с оцета и меда), че най-добрите в общността са онези, които се отнасят добре със съпругите си, както и онези, които са с благ храктер...
      Мога да изброявам много, а примерите само ще подчертаят огромното противоречие между Исляма и мюсюлманите.

      Изтриване
  14. Здравейте на всички.
    Аз съм Християнка на 25 години.Преди 3 месеца се запознах с арабско момче на моите години.Много се харесваме и двамата мислим еднакво за много неща имаме еднакви виждания майка ми знае за него брат ми и баща ми още не, но когато разберат ще имам големи проблеми и все пак мисля да се впусна в тази връзка,защото мисля че е свястно момче от хубаво семейство е умен възпитан с хубава работа мисли за общото ни бъдеще.В началото бях много изплашена,защото всички ме плашеха, че щял да ме върже да ме бие да ми смени религията и т.н.Той всъщност е от Тунис една много хубава и свободно мислеща държава, където е забранено многожението и боят на жени.Самият той е с много европейско мислене ходил е в Европа родителите му дори работят от време на време в Европа и ходят по почивки там.Позназнавам всичките му приятели и роднини и ще ходя да го видя м.Септември.Бяхме говорили за религията и той каза,че уважава моята религия и няма да ме кара никога да я сменя а и аз му казах че няма да го направя..както аз уважавам него и религията му така и той уважава мен и моята религия така че всичко е до говорене разбиране, ако той държи жената да си смени религията по-добре тази жена да бяга далеч...за мен това не може да стане на сила в никакъв случай...

    ОтговорИзтриване
  15. Здравейте искам да попитам дали е разрешено на арабите да имат полов акт със момичето преди да сключат брак ако тя е християнка ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!
      НЯма право, независимо дали момичето е християнка, мюсюлманка или еврейка.
      Преди брака е забранена всякаква форма на полово общуване - целувки, докосвания или оставане насаме, камо ли да се стигне до откровен секс.
      Забрането е както за мъжете, така и за жените преди брака.

      Изтриване
    2. Tezi brakove zavarshvat katasyrofalno az sam protiv takiva brakove

      Изтриване
    3. Mosyulmanite ne trqbva dase jenqt za hora ot druga religiq

      Изтриване
    4. Знам много такива бракове, които са процъфтяли. Знам и за бракове между християни (само) и между мюсюлмани (само), завършили доста лошо и за двете страни. не бих употребила думата катастрофално.
      Така че често зависи от самите хора във връзката.

      Изтриване

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации