неделя, 22 август 2010 г.

Постът и Коранът ще ходатайстват за раба в Съдния ден




От Абд-Аллах ибн Амр, че Пророкът с.а.с. е казал:

Постът и Коранът ще ходатайстват за раба в Съдния ден. 
Постът  ще каже: 
"О, Господи! Аз го ограничих от храна и вода, затова ми позволи да ходатайствам за него".
Коранът ще каже: 
"Отделих го от нощния сън, затова ми позволи да се застъпя за него".


От Ибн Сама'ан:
Чух Пратеника на Аллах с.а.с.: "Коранът ще бъде доведен в Съдния ден заедно с хората, които са живяли по него. След това сура ал-Бакара и 'Ал Имран ще се приближат към него".  
Пратеникът на Аллах с.а.с. го уподоби с три думи, които никога няма да забравя:
"Сякаш два облака или две тъмни черни стрехи със светлина между тях, или като две ята птици с разперени криле във въздуха, молещи за този, който ги е чел".
 




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации