сряда, 29 декември 2010 г.

Вaжно продължение по темата за желатина!


Говорих с мениджъра на фирма Биосет, г-н Георгиев, много мил човек, който звънна на още две големи пакетиращи фирми в България и после ме осведоми.



ВСИЧКИЯ желатин, който се предлага в магазинната мрежа в страната, се произвежда от свински кожи.
Биосет предлага Агар-Агар, който е желиращ продукт от водорасли, по-скъп е, но е 10 пъти по-желиращ от желатина.
Българска фирма, която произвежда него си за арабски държави, слага вътре телешки желатин, но самия продукт или желатина не се предлагат в Бг.
Така че, мили сестри, ползвайте агар-агар за желиране или да ни доставят от арабските страни желатин :))

Но поне вече ще знаете.
Агар-агар на Биосет има в Метро магазините, до колкото знам и в китайските магазини.

1 коментар:

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации