сряда, 15 декември 2010 г.

Заради кого извършваш делата си?



И въпросът – заради кого извършваш делата си – заради себе си или заради задоволството на Нашия Бог?
Заради теб или заради Него?
Това е въпрос, който всеки трябва да си зададе. Никой няма право да отговаря в своя полза или някой да ти казва дали си вярващ или лицемер. Сам човек може да отговори за себе си.
За нещастие много хора са колебливи в собствената си искреност и поради тази причина те трябва дасе променят, за да останат на Правия път.
Така че ако човек види, че е в заблуда и извън Правия път, или че обстоятелствата, стоящи срещу него са много, тогава той трябва да се върне и да ревизира делата си и своите намерения. Казано е, че Онези, които се препъват по пътя си, са неискрените.

Подновяване на покаянието ви
Аллах Превеликия, казва: О, вярващи, покайте се пред Аллах с искрено покаяние и вашият Господ ще отмахне от вас прегрешенията... (Aт-Тахрийм, 8) 
Искайте покаяние по правилния начин: искрено покаяние.
Не се опитвайте да мамите в своето покаяние; не се покайвайте, защото искате повече блага. Не казвайте: „О, Господи, прости ми и приеми покаянието ми! Не искам да те сърдя и да ми намаляваш препитанието!”
Такава ли е стойността на Аллах Всемогъщия във вашето сърце? Не е ли Аллах по-голям и по-ценен за вас, отколкото всяко друго нещо? Или вашата връзка с Него е основана на интереси?
В същност никой не заслужава да бъде обичан, освен Аллах. Всички творения на Всевишния са обичани заради тях самите, но Аллах те обича заради теб самия. Твоето покаяние трябва да е за това, че най-ужасното нещо, е да бъдеш далеч от Аллах. Когато с близо до Него, ще разбереш какво имам предвид...Ние се нуждаем от подновяване на нашето покаяние. Ние имам нужда да Го познаваме по-добре.
О, Господи мой, ти си по-високо от всичко, което мога да си преставя. Ти си Върховния, защото си над човешкото въображение.
Ако си мислите, че Аллах ще ви прости за нещо, Аллах е над това.
Аллах е над всичко, което достига въображнието. Ако си представяте, че Той спуска милостта си над вас, Той е над това.
Ако си мислите, че Той ще ви опрости, но как би могло да стане това, ако сте далеч от Него за толкова дълго време?
Той може да отвори вратите за вас.
Не е ли време да се доближиш до твоя Бог? Кълна се в Аллах, ние имаме нужда от Него.
Имаме нужда нашите сърца да бъдат близо до Него, да бъдат изчистени от всичко, освен от Него.
Покаяние, защото не Го познаваш
Оскрено се покай и кажи: „О Аллах, вземи ръката ми и челото ми, доближи ме до себе Си, въздигни ме в степените, така че да не виждам никого, освен Теб. Всички мои действия ще бъдат заради Твоето задоволство. Не се нуждая от желанията си. Нуждая се само от Теб, Единствени Господи мой.”

Extracted from PARADISE BREEZE

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации