четвъртък, 16 декември 2010 г.

Мюсюлманката и вярата


И даде Аллах пример на вярващите с жената на Фараона, която рече: “Господи мой, построй ми при Теб дом в Градината и спаси ме от Фараона и от неговите дела, и спаси ме от хората-угнетители!" (66:11)

В знамението се прави ударение особено на тези думи – "жената на Фараона" и се дава пример за жена мюсюлманка, която не е успяла да намери подходяща среда за живот. Тя, без да се отдава на красотата на земния живот и богатствата в него, се бори срещу неверието със запазването на най-ценното в себе си – имана (вярата). И в днешно време, разбира се, има семейства, в които мъжът се е превърнал във Фараон и властва над жената, но този пример укрепва и помага на мюсюлманката и й дава сили.

Мустафа Ислямоглу, "Писмо за посвещение" ("Adayış risalesi"), 25 стр.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации