сряда, 5 януари 2011 г.

А Всевишния каза "НЕ"





Помолих Всевишния да вземе моята гордост, а Той ми отговори: "Не".
Каза ми, че гордостта не може да се отнеме, от нея се отказват. 


Помолих Всевишния да излекува дъщеря ми, прикована в леглото от своя недъг, а Той ми отговори "Не". 
Каза ми, че душата й е невредима, а тялото й е само временно. 


Помолих всевишния да ми даде търпение, а Той ми отговори: "Не". 
Каза ми, че търпението е резултат от изпитания и не се дава, а трябва да се заслужи. 


Помолих Всевишния да ми подари щастие, а Той ми отговори "Не". 
Каза, че ми дава благословение, а дали ще бъда щастлив, зависи от мен. 




Помолих Всевишния да ме предпази от болката, а Той ми отговори: "Не". 
Каза ми, че страданието отделя човека от житейските грижи и го приближава до Него. 


Помолих Всевишния да ми даде духовен ръст, а Той ми отговори: "Не". 
Каза ми, че духът трябва да израсне сам, а Той само ще го подрязва, за да го накара да даде плод. 


Помолих Всевишния да ми даде всички неща, за да мога да се радвам на живота, а Той ми отговори: "Не". 
Каза, че ми дава живот, за да се радвам на всички неща. 


Помолих Всевишния да ми помогне да обичам другите така, както Той ме обича. 
И Всевишния каза: "Ти най-накрая разбра за какво трябва да молиш..." 
Молих Всевишния да ми даде сили и Той ми прати изпитание, за да ме закали. 
Молих Всевишния да ми даде мъдрост и Той ми прати проблеми, за които се налага да мисля ден и нощ. 
Молих Всевишния да ми даде мъжество и Той ми изпрати опасности. 
Молих Всевишния да ми даде любов и Той ми изпрати нуждаещи се от моята помощ. 
Молих Всевишния да ми даде благоденствие и Той ми прати възможност. 
Нищо от това, за което Го молих, аз не получих даром. Но получих всичко, от което имах нужда. 
Всевишния чу молитвите ми.




http://www.clip4e.com/play_a_bog_kaza_ne.htm
От Сумайа Махмуд

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации