понеделник, 17 януари 2011 г.





Хасан Ал-Басри е бил попитан: 





„Каква е тайната на вашата независимост от дуннята и нейните предизвикателни съблазни?” 





А той отговорил: 





„Тайната на моето въздържане от този свят се крие в четири неща: 


1.Разбрах, че нафаката /препитанието/ми друг няма да я вземе и сърцето за това ми е спокойно.

2.Разбрах, че работата няма никой друг да ми я свърши и така напълно й се посветих.

3.Осъзнах, че Аллах винаги ме гледа /вижда/ и аз се срамувам да ме види да извършвам грях.

4.Разбрах, че ме чака смъртта, така че се подготвих за среща с Аллах.''

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации