понеделник, 28 февруари 2011 г.

Фийон: Дебатът за исляма не трябва да дамгосва мюсюлманите

28.02.2011
Френският премиер Фарнсоа Фийон заяви, че ако дебатът за мястото на исляма във Франция "ще доведе до дамгосването на мюсюлманите", той "ще се противопостави", заявявайки, че ще следи "от позицията, която заема, дебатът да не се изроди". "Ако дебатът трябва да е съсредоточен върху исляма", ако "трябва да изглежда като дебат, който по един или друг начин води до дамгосването на мюсюлманите, аз ще му се противопоставя, заявявам го много ясно, ще му се противопоставя", заяви Фийон по частното радио Ер Т Ел. 
"За сметка на това, ако дебатът...цели да се поднови концепцията за светския характер, да се адаптира френския светски характер съм новата ситуация, тогава смятам, че дебатът е полезен, но само в тези рамки", допълни премиерът. 
"Така че ще следя от позицията, която заемам, дебатът да не се изроди", увери Фийон. "Това със сигурност няма да е дебат за исляма, а дебат за концепцията за светския характер", подчерта френският премиер. 
Лидерът на управляващата партия Съюз за народно движение (десница) Жан-Франсоа Копе заяви неотдавна, че ще инициира дебат със събрание, предвидено за 5 април, на което ще се обсъди практикуването на религиозни култове, "по-специално мюсюлманския култ". Така той отговори на призива на президента Никола Саркози, който заяви на 10 февруари, че мултикултурализмът се е провалил. /АФП /

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации