петък, 20 май 2011 г.

Да си идиотът, който седи все още в България, е призвание

20 маЙ 2011, ПЕТЪК



Днес станахме свидетели на най – грубото погазване на Конституцията.
Фашизоиден представител на Народното Събрание, само да припомня какво е това, Парламента имам пред вид.
„Народното събрание упражнява законодателната власт и упражнява парламентарен контрол.”
„Народните представители представляват не само своите избиратели, а и целия народ.”
„Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние."
„Свободата на съвестта, свободата на мисълта и изборът на вероизповедание и на религиозни или атеистични възгледи са ненакърними. Държавата съдейства за поддържане на търпимост и уважение между вярващите от различните вероизповедания, както и между вярващи и невярващи.”
Няма да разнищвам случката пред храма на молещите се хора.
Само се чудя, ако това нещо се случи по време на петъчния празник на Мормоните в Юта. И сенатор протестира пред храма им, неговите „симпатизанти”, в нашия случай частна, дрогирана и обучена армия, почнат да палят брадите на мормоните. Точно след 20 минути сенаторът вече ще е бивш, а армията му щеше да е в затвора.
И както се казва в един популярен виц за Надежда Крупская:
- А где Ленин?
- Ленин в Полше.
Борисов е в Полша.
Кавичките на България са за прелест и да ми е готино заглавието. Съм българин, за това няма спор, пиша грамотно, говоря също така.
По лична карта се водя гражданин на България.
Това, което се случи пред Джамията, аз така й викам щото от дете така я знам, ме прави отвратен, кара ме да се чувствам грозен като ГРАЖДАНИН НА БЪЛГАРИЯТА НА СИДЕРОВ.
Както птиците отлитат на юг и аз така ще сторя.
И няма да се върна.

от блога на Д-р Колевски

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации