събота, 21 май 2011 г.

Дуа



Една от дуите на Пратеника на Аллах с.а.с. била:

«Господи, помагай ми (срещу враговете), но не помагай (на враговете) срещу мен; подкрепи ме (срещу тях), но не подкрепяй (тях) срещу мен; насочи ме и облекчи напътствието за мен; подкрепи ме срещу онзи, който ме потиска! Господи, стори ме само на Теб признателен; само Тебе споменаващ; само на Теб покорен; само към Теб устремен; пред Теб смирен; Тебе умоляващ и пред Теб покайващ се! Господи, приеми покаянието ми; измий греховете ми; приеми зова ми; насочи сърцето ми; укрепи вярата ми; насочи езика ми [да изрича правдиви слова]; и изведи злобата от сърцето ми!».


Достоверен хадис, изведен от Абу Дауд и Ат-Тирмизи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации