понеделник, 18 април 2011 г.

Три въпроса



Имало един младеж, който отишъл в чужбина да учи за доста дълго време. Когато се завърнал, помолил родителите си да му намерят религиозен учен или експерт, койот да може да му отговори на три въпроса.

Накрая, родителите му успели да намерят мюсюлманин-учен.

Младежът: Кой си ти? Можеш ли да отговориш на моите въпроси?
Ученият: Аз съм един от рабите на Аллах /с.т. / и с позволението на Аллах ще се опитам да отговоря на въпросите ти.
Младежът: Сигурен ли си? Много професори и експерти не успяха да отговорят на въпросите ми.
Ученият: Ще дам най-доброто от себе си, с помощта на Аллах /с.т./.
Младежът: Имам три въпроса:

1. Аллах, съществува ли? Ако е така покажи ми формата Му.

2. Какво е съдбата?

3. Ако шейтана е бил сътворен от огъня, защо накрая ще бъде хвърлен в Джехеннем, който също е сътворен от огън. Най-вероятно това няма да му причини болка, нали и шейтана и Джехеннема са създадени от огън. Не е ли помислил Аллах за това по-рано?

Неочаквано, ученият зашлевил силно младежа по лицето. 


Младежът (почувствал болка): Защо си ми ядосан?


Ученият: Не съм ти ядосан. Шамарът е моят отговор на твоите въпроси.


Младежът: Наистина, не разбирам!


Ученият: Как се почувства след като те ударих?


Младежът: Естествено, почувствах болка.


Ученият: Сега вярваш ли, че болката съществува?


Младежът: Да.


Ученият: Покажи ми формата на болката!


Младежът: Не мога.


Ученият: Това е отговорът ми на първият ти въпрос. Всички чувстваме съществуването на Аллах, без да можем да видим формата Му...


Снощи сънува ли, че ще те ударя?


Младежът: Не.


Ученият: Мислил ли си някога, че ще те ударя днес?


Младежът: Не.


Ученият: Това е съдбата – моят отговор на вторият ти въпрос...


Ръката, с която те ударих, от какво е създадена?


Младежът: Създадена е от плът.


Ученият: А твоето лице от какво е създадено?


Младежът: От плът.


Ученият: Как се почувства след като те зашлевих?


Младежът: Почувствах болка.


Ученият: Това е. Това е отговорът ми на третия ти въпрос. Макар шейтана и Джехеннема да са създадени от огъня, ако Аллах /с.т./ пожелае, Джехеннема ще бъде много болезнено място за шейтана..

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации