понеделник, 23 юли 2012 г.

Възрастния мъж и съседа атеист



Един възрастен човек излизал всяка сутрин на верандата пред дома си, вдигал ръцете си и извиквал: "Слава на Бога!"

Един ден атеист заживял в съседство. Когато чул сутрешната прослава на човека, атеистът се ядосал и всеки път, щом възрастния човек излезел да прослави Бог, слд него атеистът извиквал: "Няма Бог!" И това станало всекидневие и за двамата.

Една сутрин стария човек извикал: "Слава на Бог! О, Боже, нахрани ме - нямам храна, гладен изтощен съм!"
На следващата сутрин, когато изялзъл на верандата да прослави Бог, намерил две големи чанти, пълни с хран и извикал: "Слава на Бог, който ме нахрани, без да имам сила за това!"
А атеистът се показал от дома си: "Хахах, няма Бог - аз ти купих храната!"

Възрастния човек пак вдигнал ръце и извикал: "Слава на Бог! Който ме нахрани и направи така ,че Дяволът да я плати!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации