събота, 10 август 2013 г.

Еид ал-Фитр 1434 (2013) в снимки от света

мюсюлманче в очакване на празничната молитва за еид ал-Фитр в Бейджинг (Пекин), Китай - 8-ми август, джамията Niujie, Снимка: Andy Wongn/ newstimes.com/ 

Махмуд Аббас и Рами Хамдалла по време на празничната молитва ба Западния бряг, 8-ми август 2013
СнимкаMajdi Mohammednewstimes.com/

Бангладеш - мюсюлманите се катерят по покривите на влаковете, само и само да стигнат в домовете си за еид ал-Фитр, за да са заедно със семействата си, СнимкаA.M. Ahadnewstimes.com/

eид ал-Фитр, Парк Ризал, Манила, Филипини, СнимкаAaron Favilanewstimes.com/

еид ал-Фитр в Бейджинг (Пекин), Китай - 8-ми август, джамията Niujie, Снимка: Andy Wongn/ newstimes.com/ 

8-ми август, еид ал-Фитр в близост до Раба ал-Адауийа, където членове на Мюсюлманско братство и подкрепящи Морси, се молят направо на улицата на празничната молитва REUTERS/Asmaa Waguih

еид ал-Фитр в Мекка, euronews.com

еид ал-Фитр, Сирийски бежански лагер в Турция, euronews.com

Ислямабад, Пакистан, euronews.com

еид ал-Фитр, ал-Акса, Йерусалим, Палестина euronews.com

Палестина, euronews.com

Албания,  euronews.com

Еид ал-Фитр, Москва, euronews.com

Москва, euronews.com

еид ал-Фитр, Могадишу, Сомалия, euronews.com

Еид ал-Фитр, Турция, euronews.com

еид ал-Фитр в Мекка, euronews.com

еид ал-Фитр в Сирийски бежански лагер в Турция, euronews.com

Алиа Илхами Ахмад, на 17 месеца, е с родителите си на празничната молитва
REUTERS/Bazuki Muhammad


със заря беше отбелязано началото на Еид ал-Фитр 2013 в Дубай, thenational.ae
плажът Parangkusumo в Йогиарта, Индонезия, 8-ми, 2013., iranian.com

по време на празничната молитва, Джакарта, Индонезия, 8-ми август 2013

Индонезийски мюсюлмани по време на празнична молитва за еид ал=Фитр, Поронг, източен Ява, Индонезия, 8-ми август 2013. (AP Photo/Trisnadi)


Австралийският държавен ковчежник Крис Боуен по време на поздравителна реч - обръщение към мюсюлманите след молитвата за Еид ал-Фитр пред джамията ЛАкембра, 8-ми август 2013. AFP PHOTO / Saeed Khan (Photo credit should read SAEED KHAN/AFP/Getty Image
Нигерийски мюсюлмани, еид ал-Фитр 2013, iranian.com

Делхи, Индия
iranian.com

Мюсюлманите в Бирма също отбелязаха Еид ал-Фитр, независимо от страха си от постоянните атаки на будисти
brecorder.com, Shoaib-ur-Rehman Siddiqui





































Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации