вторник, 8 октомври 2013 г.

Ислямът и Мадона

Снимка: Getty/Images
реди близо четвърт век Мадона изпя песента "Like A Prayer", но изглежда, че годините не са ѝ помогнали да реши точно към коя религия принадлежи.
Поп дивата може би е на ръба на една от най-дръзките си промени до момента, след като разкри, че изучава Корана.
55-годишната певица беше възпитана в католическата вяра, но в последните 17 години е ревностна последователка на Кабалата, мистично течение на юдаизма.
Сега Мадона, чийто приятел е мюсюлманин, изследва исляма.
"Строя училища за момичета в ислямски страни и изучавам Корана.
Мисля, че е важно да изучаваме всички свещени книги.

Както моят приятел винаги ми казва - добрият мюсюлманин е добър евреин, а добрият евреин е добър християнин и така нататък.
Напълно съм съгласна.
За някои хора обаче това е доста смело твърдение", сподели поп дивата пред списание "Харпърс Базар".
Мадона е последователка на Кабала от 1996 г.
Тя дори успя да убеди бившия си съпруг - британския режисьор Гай Ричи, да присъства на религиозни служби преди развода им през 2008 г.
Според слуховете певицата обмисляла приемането на исляма, повлияна от настоящия си партньор - 25-годишния Брахим Зейбат.
текст: Една.бг 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации