сряда, 28 януари 2015 г.

Дани Блум, играч на ФК Нюрнберг, прие Ислям

Източник: http://www.bild.de
За BILD Дани Блум каза: "Ислямът ми дава надежда и сила. Молитвата успокоява душата ми."
Vergrößern
Foto: Bernd Krause
Блум премива в ФК Нюрнберг през юли, тимът се състезава във втора дивизия на германската Бундеслига.

Малко след като се присъединяването си към клуба той контузва коляното си и е принуден да отсъства 6 месеца от терена.
Danny Blum in einer Moschee

Foto: Bernd Krause
Блум споделя: "Бях сприхав, безотговорени не знаех къде е мястото ми".
Седейки вкъщи, Блум започнал да се пита каква е цената на това, което прави, на целия му живот: "Живот в разкош - купони всеки уикенд. Никаква отговорност за нищо. И какво ще стане, когато се пенсионирам?"
Vergrößern
Foto: Bernd Krause
За Блум става ясно: "Досегашният ми живот не е всичко! Явно мога да живея по-добре".
Говори с приятелите си за религията, за която обаче се информира по друг начин. Използва Интернет в търсенето на книги и знание.
"Посетих джамия и веднаха пулсът ми се ускори. Усетих, че това е за мен и исках да знам повече". 
Danny Blum betet in einer Moschee

Foto: Bernd Krause
Той вече се моли по 5 пъти на ден и консумира само Халал храни. Алкохолът е табу. 
Блум споделя, че когато съобщил решението си на родителите си, те били малко уплашени: "Те са благочестиви християни. Скоро обаче ми казаха, че трябва да вървя по този път, който смятам за правилен".
"Приятелката ми не е мюсюлманка и за мен това не е проблем. Не я притискам. Ислямът е мирна религия. Вярата ми казва да не притискам никого за нищо, което той сам не иска. Всичко трябва да е доброволно, от сърце". 
По същия начин и от отбора са толерантни с него: "Всеки има свои вярвания и върви по собствения си път. И всеки трябва да направи това по свой собствен начин. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации