понеделник, 10 ноември 2014 г.

#Worldhijabday - Световен ден на хиджаба, една история

Салаам, казвам се Маах-Нур и съм на 16 години, живея в Англия. Започнах да нося Хиджаба си преди около 2 месеца. Досега си казвах, че ще го направя, когато съм напълно готова, но после разбрах, че всъщност това си е задължение. Например ако утре умра или пък сега, след секунда - какво, тогава, ще кажа на Аллах? Нещо като: "О, аз още не бях готова да си нося хиджаба..." 

Ами не, това не е извинение. Ние сме длъжни да носим хиджаба си поради определени причини. Сигурна съм, че всички ги знаете.
Друго нещо, поради което започнах да нося Хиджаба си беше, че се чувствах комфортно сред хората - познати или непознати. Да, от време на време си мисля: "Какво би станало, ако открия косата си…не искам да нося шал”, но тогава пък си спомням, как всъщ
ност искам да го нося и заради Кого го нося. 


Така че, хей, хора, надявам се, че всичко, което написах, би помогнало на някого :)“

Местонахождение: Оксфорд, Англия



Източник и възможност да качите собствената си история на кратко - http://worldhijabday.com/submit-story/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации