понеделник, 8 април 2013 г.

Спешен зов за помощ!



Самотна мюсюлманка- вдовица, с 3 (три!) деца, едното от които е с ДЦП, от село Юруково, община Якоруда! 

Малкият Хайрадин, 8г, е опериран два пъти, като втората операция, по думите на турски професор от Измир, е абсолютно безуспешна - направена е през пръсти. Затова са насрочени две операции в Турция (от там са искали операциите да бъдат насрочени още за началото на април, но са отложени), като изчислената сума за двете + престоя там, ще струват около 16 500 лева. 


Излишно е да споменавам, че сумата е непосилна за сама справящата се мюсюлманка (мен лично ме е срам от това положение). А имаме съвсем малко време на помогнем - в същност събирането на сумата не изисква изобщо въпроси - т.е. парите трябва да се съберат ин ша Аллах.


Направени са и други стъпки за подпомагане в събирането на парите.
Майката и Хайрадин трябва да постъпят в болницата в Измир на 29.04.
Снимки няма, за да е по-видно и лесно за разпространение, но вие можете да разпространите апела за помощ, също така да говорите и в местните джамии за събиране в петъците на някакви суми или да помолите за помощ ваши познати в повече възможности - тук или в чужбина...


Ханифе Муса Медарова
ДСК Якоруда
IBAN BG86STSA93000018307971

пощенския арес, е село Юруково 2796, общ. Якоруда - НЯМА улица и номер, това е пощенския адрес

Ханифе Медарова е майка на Хайрадин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации