петък, 4 февруари 2011 г.

Хиджаба в Йемен



Следващата страна, за която ни представя Хиджаба авторката на блога Stylish Muslimah , е Йемен. Граниниците със Судан, Саудитска Арабия и Оман, според авторката предполагат това многообразие на стилове в страната.  



Много приятни Хиджаби в светли тонове :D
Подобно на Сауди, в Йемен никаба е много разпространен, като авторката подчертава, че много харесва този местен вариант повече, отколкото само в черно:
Иглежда, че много обичат тези шапки:

Аз много харесвам тази комбинация на Хиджаб и шапка, прекрасно съчетание, особено с този розов шал:

Обичам тази снимка :] Не съм много сигурна, но тя е в джинси:

Красиви Хиджаби, харесвам този лилавия, но ако го носех аз, щях да си открия брадичката...:

Йеменски войници се обучават за борба с терористите - вие сте наред, момичета!

Вижте красивите им униформи с Хиджаб, много по-хубави, отколкото мъжките в другите страни:
Йеменски юдейки, облечени в цветни одежди, наполовина покрити и явно много обичащи мъниста :))
Много харесва Йеменските рисунки с хена!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ас-саламу алейкум! Мир на всички!
Преди да коментирате, ви моля да помислите добре върху това, което искате да кажете и за начина, по който ще го изречете. Аз няма да толерирам фитната и обидни изказвания по адрес на Аллах и Исляма. Ако имате въпроси, кажете или попитайте по начин, по който искате и на вас да ви се говори :D

Ако искате да ми кажете нещо лично, персонално до мен, ползвайте електронната ми поща (и-мейл).

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации